Klantverhaal - Kinderdagverblijf De Tweeberg

Onlangs spraken we met Debbie, een van onze (tevreden) klanten, om haar ervaringen met de dienstverlening van PAGATI te horen. Onze klant Kinderdagverblijf De Tweeberg, is een kleinschalig kinderdagverblijf waar persoonlijke aandacht centraal staat en hechten zij veel waarde aan goed contact tussen de pedagogisch medewerkers en de ouders.

Debbie beschrijft de dienstverlening van PAGATI als “super fijn, met persoonlijke aandacht en goede communicatie”. Voor haar maakt het echt een verschil dat er één contactpersoon is die alles nauwlettend in de gaten houdt, van cao’s tot specifieke wensen en behoeften. “Het is geweldig om te weten dat er altijd ruimte is voor overleg en dat het klantportaal uitstekend werkt,” vertelt ze enthousiast.

Toen De Tweeberg besloot om over te stappen naar PAGATI voor de salarisadministratie, was Debbie aanvankelijk wat terughoudend vanwege de mogelijke uitdagingen die zo’n overstap met zich meebrengt. Maar al snel bleek dat ze zich geen zorgen hoefde te maken. “De overstap was even lastig, maar we hebben absoluut geen spijt. We lossen het echt samen op,” zegt ze tevreden.

De communicatie met het PAGATI-team ervaart Debbie als zeer positief. “PAGATI is altijd bereikbaar en je krijgt berichtjes in het klantportaal. Alles wat is afgesproken, kun je eenvoudig teruglezen,” legt ze uit. De samenwerking met Renske, haar vaste contactpersoon bij PAGATI, verloopt soepel en naar volle tevredenheid. “Renske zorgt voor die persoonlijke touch die zo belangrijk is voor ons,” benadrukt Debbie. Hoewel PAGATI nog geen opvallende innovatieve oplossingen heeft aangeboden, heeft de samenwerking volgens Debbie al veel bijgedragen aan de efficiëntie van het salarisproces. “We zijn zeker ontlast en geholpen door PAGATI,” bevestigt ze. Debbie is zeer tevreden met de ondersteuning die ze heeft ontvangen. “Het team van PAGATI is heel prettig en snel. Dat weet ik zeker”. Op de vraag of ze PAGATI zou aanbevelen aan andere bedrijven, is haar antwoord duidelijk: “Ja, sowieso! Als je tevreden bent met een persoonlijke en betrokken service, zou ik het zeker doorgeven”.

Ten slotte deelt Debbie nog een bijzondere herinnering: “De eerste ontmoeting op kantoor was heel fijn, het was ook leuk om te zien waar jullie aan het werk zijn”. Deze persoonlijke benadering heeft ervoor gezorgd dat De Tweeberg zich echt gehoord en ondersteund voelt door PAGATI. Bij Kinderdagverblijf De Tweeberg zijn we enorm blij met de ondersteuning van PAGATI. Hun persoonlijke aandacht en uitstekende service maken echt het verschil voor ons!